ELH-90B9 SZYLD Z KONTROLĄ DOSTĘPU "EURA" ELH-90B9 BRASS "PINMASTER" Z Funkcją Otwierania Kodem PIN Wysyłanym Przez SMS

Kontrola dostępu
ELH-90B9 SZYLD Z KONTROLĄ DOSTĘPU "EURA" ELH-90B9 BRASS "PINMASTER" Z Funkcją Otwierania Kodem PIN Wysyłanym Przez SMS
 
Symbol:
ELH-90B9
Indeks:
ELH90B9 
Kod EAN:
111111B91A791
Opakowanie: blister/karton
Ilośc w opakowaniu: 1szt.
Minimalna ilość: 1szt.
CENA BRUTTO
73127,-
Netto 594,53zł
Opis produktu

Szyld z kontrolą dostępu Eura "ELH-90B9" PINmaster to innowacyjne połączenie zamków otwieranych za pomocą kodu PIN wysyłanego poprzez SMS i systemu pozwalającego na zarządzanie procesem rejestracji oraz jego całkowite zautomatyzowanie. Kontroler dostępu przeznaczony jest do montażu zarówno w drzwiach otwieranych na lewo, jak i prawo, a uniwersalny rozstaw śrub mocujących 38~40,5 mm w większości przypadków pozwala na wykorzystanie zamka już zamontowanego w drzwiach.

Od strony wewnętrznej lokalu zawsze istnieje możliwość otwarcia drzwi poprzez zwykłe naciśnięcie klamki. Po zamknięciu otwartych drzwi następuje natychmiastowe zadziałanie mechanizmu zapadki, uniemożliwiając otwarcie drzwi od zewnątrz bez wprowadzenia kodu. W przypadku rozładowania baterii lub awarii istnieje możliwość otwarcia zamka przy użyciu zwykłego klucza mechanicznego, którego 2 sztuki znajdują się na wyposażeniu każdego zestawu.

Szyld z kontrolą dostępu Eura "ELH-90B9" zasilany jest 4 alkalicznymi bateriami 1,5 V typu AA i na jednym komplecie baterii może pracować ok. Wersja kolorystyczna szyldu zamka: mosiądz antyczny.

Platforma internetowa PINmaster do zarządzania zamkami

W celu rozpoczęcia pracy należy zamontować szyld z kontrolą dostępu w dowolnych drzwiach wewnętrznych, a następnie zarejestrować szyld w systemie PINmaster, który umożliwia na pełną automatyzację obsługi lokali dla gości i współpracowników. Dzięki platformie insternetowej możesz zarządzać wszystkimi szyldami z elektroniką PINmaster przez Internet, jednocześnie same urządzenia nie muszą posiadać dostępu do Internetu czy sieci komórkowej.

Terminarz rezerwacji

Głównym założeniem systemu jest możliwość prowadzenia terminarza rezerwacji (udostępniania czasowego dostępu do lokalu) wyłącznie na podstawie numeru telefonu gościa/najemcy. Taka rezerwacja może trwać od 1h nawet do 2 lat i istnieje możliwość jej dowolnej modyfikacji lub anulowania przed jej rozpoczęciem.

Realizacja dostępu

Komunikacja z gośćmi realizowana jest przy pomocy SMSów definiowanych według własnych szablonów. Zdarzenia, które generują wysyłkę SMSów:

  • potwierdzenie rezerwacji w systemie PINmaster,
  • żądanie kodu (“check-in”),
  • Welcome SMS na początku rezerwacji.

System oparty jest o automatyczny check-in w “wirtualnej recepcji” PINmaster - prosty i szybki jak wybranie numeru. Platforma umożliwia dostęp w trybie rezerwacyjnym (na podstawie terminarza rezerwacji) lub administracyjnym (na podstawie uprawnień).

Nadzór nad współpracownikami

Istnieje możliwość zdefiniowania i oddelegowania zadań do różnych grup współpracowników: zarządców, firm sprzątających, itd. Pełna kontrola i nadzór nad wszystkimi zdarzeniami w systemie na podstawie logów (zakładanie/modyfikowanie rezerwacji, wysyłka SMSów, żądania dostępu/”check-in”)

Co daje zastosowanie szyldu z kontrolą dostępu PINmaster?

PINmaster to łatwy w użyciu i bezpieczny system kontroli dostępu do obiektów. Składa się z szyldów z kontrolą dostępu oraz platformy zarządzającej dystrybucją kodów PIN zgodnie ze zdefiniowanymi przez użytkownika zasadami dostępu.

  • Zredukowanie lub wyeliminowanie „obsługi recepcyjnej”: brak konieczności przekazywania i odbierania kluczy.
  • Goście mogą rozpocząć pobyt o dowolnej godzinie bez konieczności umawiania się z obsługą na przekazanie kluczy.
  • Możliwość w pełni zdalnego i wirtualnego zarządzania dostępem do dowolnego obiektu, niezależnie od jego lokalizacji oraz miejsca i czasu przebywania gościa.
  • Możliwość precyzyjnego określenia terminu rozpoczęcia i zakończenia rezerwacji.
  • Prowadzenie rejestru dostępu do obiektu.
  • Możliwość elastycznego zarządzania i monitorowania pracy współpracowników i podwykonawców (firmy sprzątające, elektrycy, hydraulicy, catering).
  • Brak konieczności wymiany zamków po zmianie najemców - jedynie automatyczna zmiana kodu.
  • Możliwość interwencyjnej zmiany kodu - bez konieczności wchodzenia do lokalu.
  • Możliwość natychmiastowego awaryjnego udostępnienia lokalu (policja, pogotowie, straż, hydraulik, itp.)
  • Dzięki otwartemu API programistycznemu system PINmaster można łatwo zintegrować z istniejącymi systemami hotelowymi i rezerwacyjnymi. Wbudowane mechanizmy umożliwiają bieżące monitorowanie, wykorzystanie rezerwacji oraz nadzorowanie obsługi hotelowej (room service).
  • Brak problemów z nieoddanymi na czas kluczami.

Oceny i opinie o produkcie
0.0 / 5
5
0%
0
4
0%
0
3
0%
0
2
0%
0
1
0%
0
Dodaj opinię
Tak, poleciłbym go innym kupującym.
Nie, nie polecam.
Captcha Code
Obsługa sklepu nie ingeruje w treści zamieszczonych przez klientów opinii, poza oczywistymi przypadkami nadużyć,
umieszczania reklam, linków do stron www, wulgaryzmów lub treści naruszających prawo.
Opinia zgodna z powyższymi zasadami zostanie opublikowana w przeciągu 24 godzin od jej dodania.
Administratorem danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Hurtownia Elektryczna ELEKTROZET z siedzibą w Woli Sosnowej 45, 87-890 Lubraniec. Dane przetwarzane są w celu prowadzenia konta użytkownika oraz realizacji złożonych zamówień na podstawie art. 6 ust. 1. lit. b Rozporządzenia Ogólnego o Ochronie Danych Osobowych (dalej RODO). Dane osobowe mogą być udostępnianie również podmiotom do tego upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny dla świadczenia usługi. Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla realizacji wskazanych celów.
Szukasz pomocy lub porady?
Nasz zespół specjalistów jest po to, by pomóc Ci na każdym etapie.
Nie ważne czy jesteś elektrykiem, majsterkowiczem czy właścicielem dopiero co wybudowanego domu - Masz pytania? Zadzwoń i porozmawiaj z Nami.
+48 690 900 801
Telefon
od Pn do Pt w godz. 9.00 - 16.00
w soboty oraz dni wolne od pracy (w tym
w niedziele handlowe) infolinia nieczynna
Szczególną uwagę zwracamy na bezpieczeństwo Państwa transakcji
Certyfikat SSL
Państwa dane są w pełni chronione dzięki Certyfikatowi SSL, a połączenie z naszym sklepem internetowym jest całkowicie bezpieczne (128-bitowe szyfrowanie danych).
Przelewy24
Lider branży Płatności Internetowych w Polsce. Wszystkie transakcje zabezpieczane Certyfikatami SLL, 3D Secure Verified by VISA oraz MasterCard SecureCode.
e-Eura.pl
NASZ PUNKT HANDLOWY
Adres: Wola Sosnowa 45
Adres: 87-890 Lubraniec
Telefon: +48 690 900 801
Email: sklep@e-eura.pl
Mapa
mBank: PL 24 1140 2004 0000 3002 7484 3029
Przelewy - Ikony
SIEĆ SKLEPÓW ELEKTRYCZNYCH
E-EURA.PL
WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE